نوشته شده توسط : تیزلند

تحصیل و آموزش یک دوران گذرا نیست بلکه مسیری است که باید با حوصله و صبوری طی کرد اغلب سوالات والدین در مورد نوجوانان است که چگونه باید درس بخوانند تا موفق شوند، والدین با دغدغه های بیشماری روبرو هستند به طور مثال کودکانی که علاقه ای به درس خواندن نشان نمی دهند. 

تحصیل و آموزش یک دوران گذرا نیست بلکه مسیری است که باید با حوصله و صبوری طی کرد اغلب سوالات والدین در مورد نوجوانان است که چگونه باید درس بخوانند تا موفق شوند، والدین با دغدغه‌های بیشماری روبرو هستند به طور مثال کودکانی که علاقه‌ای به درس خواندن نشان نمی‌دهند. یا برنامه ریزی و تداخل اوقات درسی با سایر برنامه های کودکان...این موضوع گاهی حتی منجر به بحث‌های خانوادگی شده است و دیده شده است که نارضایتی والدین از نتایج تحصیلی فرزندان منجر به وارد کردن آسیب‌های شخصیتی به فرزندن شده است.

معمولا والدین چه سوالاتی در زمینه‌ی موفقیت تحصیلی فرزندانشان دارند؟

بسیاری از والدین و به خصوص مادران می پرسند که چگونه می‌توانند از استعداد تحصیلی فرزندانشان آگاه شوند. و یا چه رشته‌ای برای فرزندشان بهتر است، چه مدرسه‌ای برای کودکانشان مناسب است، بچه‌ها چطور باید برنامه ریزی کنند؟ چه برنامه‌هایی باید برای موفقیت تحصیلی گذاشت و ...

خبر خوب این است که کلوپ مادران هوشمند برای پاسخ دهی به همین سوالات و ارائه‌ی راهکارها ساخته شده است. کلوپ مادران هوشمند با هدف مشاوره برای تدبیر و برنامه ریزی والدین در زمینه‌ی آموزشی و تحصیلی در سال 96 راه اندازی شده است. این کلوپ که زیر مجموعه‌ی گروه آموزشی تیز لند است درصدد است که به سوالات والدین در زمینه‌ی آموزش و تحصیل فرزندان و همچنین مشکلات والدین با فرزندان در این زمینه پاسخ دهد.

در موارد بسیاری مشاهده شده است که مشکلات سوء تربیت در دوران کودکی سبب بروز مشکلات تحصیلی در نوجوانی می‌شود و همین عدم تلاش و موفقیت منجر به انتخاب بد رشته و در نهایت انتخاب و نا گریزی در انتخاب شغل در بزرگ‌سالی شده است و چه بسا اگر والدین در این زمینه‌ها به ویژه در زمینه‌ی تحصیلی هوشمندانه عمل می‌کردند فرزندشان با این مشکل مواجه نمی‌شدند. ولی چه باید کرد؟

والدین چگونه می‌توانند مشکلات تحصیلی فرزندانشان را حل کنند؟

این سوالی است که والدین به عنوان سرپرست و مسئول فرزندانشان می‌پرسند و در جواب باید گفت که والدین باید با آگاهی از مشکلات تحصیلی فرزندانشان سریعاً در زمینه‌ی رفع و رجوع آن گام بردارند. باید توجه داشت که حتی اگر این مشکلات حل نشود باید سعی در کاستن فشارهای وارد شده از آن کرد تا فرزندانتان بتوانند با انگیزه به ادامه‌ی راه بپردازند.

کلوپ مادران هوشمند چگونه کار می‌کند؟

کلوپ مادران هوشمند وابسته به سایت تیزلند است و هدف سایت تیز لند نیز برطرف کردن نیازهای آموزشی است. همه‌ی مشاورین در سایت تیز لند درصدد رفع سوالات و مشکلات مردم در زمینه‌ی تدریس و آموزش هستند و کلوپ مادران هوشمند نیز با هدف یافتن راه حل برای مشکلات فرزندان و برنامه ریزی و همچنین کاستن فشارهای خانواده‌ها در مورد موفقیت تحصیلی تشکیل شده است.

این کلوپ به وسیله‌ی مشاورین برتر و مجرب اداره می‌شود و با پاسخ دهی به سوالات تحصیلی و مشاوره به والدین و فرزندان برای آموزش بهتر درصدد توفیق روند درسی است.

چه موضوعاتی در کلوپ مادران هوشمند مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؟

اکثریت موضوعاتی که در کلوپ مادران هوشمند مورد بحث قرار می‌گیرد دغدغه‌های والدین برای درس خواندن فرزندان هستند، سوالاتی از این قبیل که چرا کودک من علاقه‌ای به درس خواندن نشان نمی‌دهد؟ چگونه فرزندم را به درس خواندن علاقه‌مند کنم، آزمون تیزهوشان چیست و چگونه برگزار می‌شود؟ چگونه باید برای درس خواندن فرزندم برنامه ریزی کنم؟ و...

بسیاری از این دغدغه‌ها که به صورت مشترک هستند در قالب مطالب و ویدئوها پاسخ داده می‌شوند. در این میان سوالات ویژه‌ای نیز پرسیده می‌شود که شما می‌توانید برای رفع و رجوع آن با مشاورین صحبت کنید.

ولی مادران تنها مشترکان این کلوپ نیستند، بسیاری از بچه‌ها نیز برای یافتن راه حل مشکلاتشان به این کلوپ می‌آیند.

چگونه در کلوپ مادران هوشمند عضو شوم؟

این کار بسیار ساده است به آدرس بروید و پرسش‌های خود را مطرح کنید. قبلاً می‌توانید از بابت اینکه سوالات و اطلاعات شما کاملاً محرمانه خواهد بود اطمینان یابید. در فرم مورد نظر سوالاتی از ارزشیابی کیفی از شما خواهد شد و سپس پرسش خود را بپرسید و ثبت نام صورت می‌گیرد. ثبت نام به صورت رایگان صورت می‌گیرد و شما می‌توانید برای رفع مشکلات درسی فرزندان یا خودتان به بانک پرسش و پاسخ این کلوپ بروید.

کلوپ مادران هوشمند باور دارد که برای هر سوالی جوابی وجود دارد و هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید مگر اینکه برایش راه حلی وجود داشته باشد. موفقیت تحصیلی و برنامه ریزی درسی چندان آرزوی دست نیافتنی نیست فقط باید موانع را از سر راه برداشت و تلاش ما هدفمند باشد.

در نقطه‌ای که هم والدین و هم فرزندان اتحاد داشته باشند تا بتوانند فردایی بهتر را رقم بزنند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار تیزهوشان , ,
:: برچسب‌ها: سوالات تحصیلی , مشاوره به والدین و فرزندان , موفقیت تحصیلی , برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: